پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204093
اختصاص 248 شعبه اخذ رأي در حوزه انتخابيه اردل،فارسان،کوهرنگ،کيار
تاریخ انتشار : 1394/10/27 11:52:43
نمایش : 969
رئيس ستاد انتخابات شهرستان اردل از اختصاص 248 شعبه اخذ رأي براي برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري در حوزه انتخابيه اردل،فارسان،کوهرنگ،کيار خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار محمد نوذري فرماندار و رئيس ستاد انتخابات شهرستان اردل درگفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با اعلام اين خبر گفت: ۲۴۸ شعبه اخذ رأي در حوزه انتخابيه اردل،فارسان،کوهرنگ،کيار براي انتخابات هفتم اسفندماه پيش بيني و تدارک ديده شده است.

نوذري با بيان اينکه در اين حوزه تعداد ۱۴۹ شعبه ثابت و تعداد ۹۹ شعبه سيار آماده دريافت آراي مردم هستند، افزود: از اين تعداد ۳۴ شعبه ثابت و ۲۹ شعبه سيار در شهرستان اردل ، ۵۷ شعبه ثابت و ۵ شعبه سيار در فارسان ، ۵۹ شعبه ثابت و ۱۰ شعبه سيار در شهرستان کيار و ۹ شعبه ثابت و ۵۵ شعبه سيار در شهرستان کوهرنگ با همکاري نيروي اجرايي، نظارتي و بازرسي آراي مردم را جمع‌آوري خواهند کرد.

وي با تاکيد بر مسئوليت کميته هاي اجرايي انتخابات در برگزاري انتخاباتي سالم و با حضور حداکثري مردم در فرمانداري اين شهرستان، تصريح کرد: بر اساس فرمايش مقام معظم رهبري، رأي مردم حق الناس است و بدون شک اين فرمايش ايشان وظيفه مجريان و ناظران را در اجراي صحيح قانون و حفظ آراي مردم خطير تر و حساس تر مي کند.

رئيس ستاد انتخابات شهرستان اردل اظهار کرد: دولت تدبير و اميد نيز با تاسي از فرمايش مقام معظم رهبري، خود را موظف به برگزاري انتخاباتي سالم و با حضور حداکثري مردم مي داند. چرا که حضور حداکثري مردم در انتخابات، بدون ترديد موجب سربلندي و عزت نظام جمهوري اسلامي خواهد شد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html